Coș cumpărături
Coș cumpărături
Transp. gratuit la comenzi de peste 500 lei la CAFEA
Transp. gratuit la comenzi de peste 500 lei la CAFEA
PROFESSIONAL COFFEE SERVICES

Garanție

     Toate produsele comercializate de COFFexpres.ro, cu exceptia celor resigilate(secound-hand),beneficiaza de conditiile de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

     Produsele electrice noi,conform legii vor fi insotite in momentul vanzarii de certificate de garantie puse la dispozitie de furnizorii(producatorii) magazinului online COFFexpres.ro,si sunt livrate in ambalajele originale,produsele secound-hand provin din surse autorizate dar nu au ambalajul original.

     Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala,fie sunt emise de catre S.C.COFF DISTRIB SOLUTIONS S.R.L..In cazul certificatelor de garantie emise de producatori,produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentata direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat.Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

     Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

     In cazul produselor resigilate,certificatul de garantie este emis de S.C.COFF DISTRIB SOLUTIONS S.R.L.,iar garantianu acopera aceeasi perioada ca la un produs nou,sigilat.Perioada de ggarantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte.Conditiile de utilizare,manipulare si de transport a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate.

     Produsele achizitionate beneficiaza de garantie si service in conditiile respectarii regululor de instalare,utilizare,manipulare si transport.Fabricantul garanteaza componentele utilizate in constructia produselor sale impotriva defectelor de fabricatie si de material pe perioada de mai sus stabilita cu incepere de la data cumpararii de catre utilizatorul fina.In timpul perioadei de garantie vanzatorul isi rezerva dreptul de a repara sau inlocui subansamblul care se dovedeste a fi defect.

1.Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru:

a.Manipularea si exploatatrea neglijenta(socuri electrice,socuri mecanice,socuri termice,grad ridicat de impuritati,si/sau umiditate excesiva in incaperea de lucru,asezarea in pozitii altele decat cele descrise in manualul de utilizare,obiecte straine intrate in echipament,lichide,etc.).

b.Utilizarea unor consumabile altele decat cele necesare(ex.cafea).

c.Interventii neautorizate de S.C.COFF DISTRIB SOLUTIONS S.R.L.

d.Exploatarea peste limita de incarcare maxima lunara prevazuta de producator.

e.Alimentarea la alte tensiuni si frecvente decat cele prevazute de producator(Tensiunea te alimentare:230+/-5%;Frecventa retelei:50 Hz +/-1%).

f.Interventii asupra produselor ce duc la distrugerea sigiliului(acolo unde este cazul) sau a seriei subansamblului/echipamentului.

g.Incercarea de catre client sau alta persoana neautorizata sa repare aparatul.

h.Defecte datorate cablurilor de legatura,impamintarii cladirii precum si datorate conectarii/deconectarii echipamentelor in timpul functionarii.

i.Pierderea certificatului de garantie.

     Defectele descrise mai sus se repara in afara garantiei si vor fi platite de client. 

2.Garantia produselor este asigurata de S.C.COFF DISTRIB SOLUTIONS S.R.L. si prin colaboratorii agreati.

3.La solicitarea acordarii garantiei este necesar sa se prezinte echipamentul si o prezentare a defectulyui constatat.

4.In cazul solicitarii nejustificate a garantiei clientul va fi obligat la plata manoperei de diagnosticare a defectului.

5.Prevederile prezentului Certificat de Garantie nu se extind. 

6.Durata medie de utilizare este de 5 ani la espressoare noi si 3 ani la cele secound hand.

      OBLIGATIILE FURNIZORULUI:

Furnizorul isi asuma in perioada de garantie urmatoarele obligatii:

    -Diagnosticarea,expertiza,demontarea/montarea,repararea sau inlocuirea gratuita a subansamblelor defecte,in cadrul Departamentului Service aflat la sediul firmei.

    -Daca departamentul service,in urma expertizei,constata ca defectiunea a intervenit cu respectarea tuturor obligatiilor beneficiarului-inscrise mai sus-si a conditiilor de exploatare impuse de furnizor,in termen de 10 zile lucratoare de la reclamarea defectiunii si luarea in primire a produsului de catre Dep. Service,furnizorul se obliga sa o remedieze.

Cele mai vizitate produse